از جریمه فرش فروش متقلب تا محکومیت فروشنده لوازم خانگی گرانفروش در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

تعمیرکار متقلب جریمه شد

رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز گفت: واحد صنفی تعمیر خودرو به علت تقلب در اجرای سفارش مشتری، تعزیر و جریمه شد. 

بهنام عمادی رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی صافکاری و گلگیر سازی پیرامون تقلب در اجرای سفارش مشتری با ارزش تخلف ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و با اعمال نظرکارشناسی، تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۱۰ برابر ارزش تخلف معادل چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

عمادی ادامه داد: علاوه بر این شعبه رسیدگی کننده، متهم را به برگرداندن وجه دریافتی از مشتری معادل پرداخت ۴۲۰ میلیون ریال وجه نقدی در حق شاکی برای جبران خسارات نیز موظف کرد.

رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

فروشنده لوازم خانگی گرانفروش تعزیر شد

رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت واحد صنفی لوازم خانگی در شیراز به دلیل گرانفروشی خبر داد. 

بهنام عمادی رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی لوازم خانگی در شیراز به علت گرانفروشی یخچال با ارزش تخلف ۳۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر اعمال جریمه ۳ میلیارد ریالی برای متهم، متصدی واحد صنفی را به بازگرداندن حق شاکی به میزان ۳۰۰ میلیون ریال نیز محکوم کرد.

عمادی افزود: بازرسان اتاق اصناف شیراز گزارش این تخلف را با شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

فرش فروش متقلب محکوم شد 

شکایت مشتری از واحد صنفی متقلب جریمه ۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریالی را در پی داشت. 

بهنام عمادی رئیس شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز اظهار کرد: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده تقلب در فروش یک طاقه فرش با ارزش تخلف ۲۸۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ملزم کردن متصدی واحد صنفی به پرداخت جریمه ۲۸۴ میلیون ریالی در حق شاکی، او را به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

عمادی افزود: اتاق اصناف شهرستان گزارش این تخلف را با شکایت شهروند شیرازی از متصدی واحد صنفی فروش فرش پیرامون تقلب در کسب، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

قاچاقچی پوشاک جریمه شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد از محکومیت قاچاقچی پوشاک از یک خودروی سواری خبر داد. 

جعفر پویان نژاد رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: پرونده قاچاق پوشاک خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پویان نژاد ادامه داد: گزارش این تخلف را ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام بازرسی از یک خودروی سواری حامل کالای قاچاق کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قاچاقچی کالا تعزیر شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد از محکومیت قاچاقچی کالا در محور فیروزآباد - شیراز خبر داد. 

جعفر پویان نژاد رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: پرونده قاچاق لوازم برقی و شیرآلات به ارزش ۸۵۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی فیروزآباد گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پویان نژاد افزود: گزارش این تخلف را ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام بازرسی از یک خودروی سواری حامل کالای قاچاق کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

محکومیت قاچاقچی تنباکو در فیروزآباد 

راننده خودروی حامل بار تنباکوی قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد محکوم شد. 

جعفر پویان نژاد رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ پاکت تنباکوی میوه‌ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پویان نژاد افزود: گزارش این تخلف را ماموران پلیس آگاهی فراشبند هنگام بازرسی از یک خودروی سواری حامل کالای قاچاق کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجات بره‌ها از دام قاچاقچی

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد از محکومیت قاچاقچی دام زنده خبر داد. 

جعفر پویان نژاد رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد اظهار کرد: پرونده قاچاق دام زنده به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا و تحویل آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پویان نژاد افزود: گزارش این تخلف را ماموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام بازرسی از یک خودروی سواری حامل دام زنده کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

برچسب ها: جریمه نقدی ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.