صدا و سیمای خراسان جنوبی پای کار تبلیغات دور دوم انتخابات

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برای دور دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی‌ها در خصوص برپایی مناظره و ضبط برنامه تبلیغاتی صورت گرفته است.

جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان جنوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف با حضور هاشمی و مولوی حقیقی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به برگزاری مناظرات در دوره اول و تأثیرگذاری آن در انتخاب ۷۰ درصد از مردم استان گفت: این فرصت برابری بود که رسانه ملی با هدف افزایش مشارکت مردم در انتخابات در اختیار تمامی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داد و این مهم در صدا و سیمای خراسان جنوبی هم به خوبی اتفاق افتاد.

او با بیان اینکه در برنامه ریزی انجام شده مناظرات برای دور دوم انتخابات هم در نظر گرفته شده است افزود: قرار است سه مناظره یک ساعته بین کاندیدا‌ها برگزار شود و در صورتی که هر طرف علاقه‌ای برای برگزاری مناظره نداشت برنامه به صورت گفتگو با مجری خواهد بود.

آینه دار با بیان اینکه در این دوره، مناظرات علاوه بر شبکه خاوران از صدای خاوران هم پخش می‌شود گفت: در صورت موافقت نامزد‌ها در نظر داریم تا ضبط برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌ها برای معرفی هم از سوی صدا و سیمای انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از نامزد‌ها خواست تا نظر‌ها و پشنهاد‌های خود را هرچه زودتر نهایی کرده و به اطلاع ستاد انتخابات صدا و سیما استان برسانند.

در این جلسه نامزدها ضمن تشکر از صدا و سیمای خراسان جنوبی در برگزاری مناظرات در دور اول از صدا و سیما خواستند که با توجه به هزینه بالای تبلیغات میدانی، در این دوره صدا و‌ سیما توجه ویژه تری به تبلیغات کاندیدا‌ها داشته باشند.

همچنین هاشمی و مولوی حقیقی در این جلسه نظر‌ها و پشنهاد‌های اولیه خود برای برگزاری مناظرات و برنامه‌ها را ارئه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.