اجرای آسفالت معابر روستای اسدآباد انگوری بخش نگین کویر

آسفالت ۸ هزار متر معابر روستای اسدآباد آباد، بخش نگین کویر با اعتبار ۱ و نیم میلیارد تومان در حال اجراست.

 میراولیایی بخشدار نگین کویر به همراه حاتم جلالی شهردار دهنو اسلام آباد و اسماعیلی اعضای شورای بخش از زیر سازی و آماده سازی و آسفالت معابر، جدول و روشنایی روستای اسداباد انگوری بازدید کردند.

دهیاری روستای اسدآباد انگوری در بخش نگین کویر، با اجرای کار‌های عمرانی زیرسازی و آسفالت معابر، جدول و موزاییک بلوار ورودی و تعویض و تعمیر روشنایی بلوار اصلی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان در این روستا انجام داده است.

بهزاد حسین‌زاده دهیار اسدآباد گفت: ۸ هزار متر آسفالت معابر روستا با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و مشارکتی بنیاد مسکن، هزار و ۲۰۰ متر جدول و موزاییک بلوار ورودی با اعتبار ۸۶۰ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری و همچنین تعویض و تعمیر روشنایی ۱ و نیم کیلومتر روشنایی بلوار اصلی با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان اعتبارات دهیاری انجام شده است.

برچسب ها: آسفالت ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تورو خدا فکری هم برای کوچه 14 شهید صیاد شیرازی بکنید نه با ریزی درستی شده نه آسفالت میکنید این کوچه از اولین کوچه های روستا است اولویتی که باشه برای این کوچه است من نمی دانم چه پدر کشتگی با این کوچه دارید مسئولین محترم از شما تقاضا داریم فکری بحال این کوچه بکنید