لالیگای اسپانیا؛

اتلتیکو مادرید ۰ - ۳ بارسلونا/ فتح قلعه متروپولیتانو با سلاح لهستانی + فیلم

بارسلونا توانست با نتیجه ۳ - ۰ اتلتیکو مادرید را در مادرید شکست دهد.

در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا که مهمترین بازی این هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا نیز بود، شب گذشته  تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان بارسلونا بود و این بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به میهمان کاتالان باخت.

اتلتیکو و بارسلونا با حذف اینتر و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا با روحیه‌ای خوب گام به این دیدار گذاشتند. آبی‌اناری‌ها که در بازی رفت هم تیم مادریدی را شکست داده بودند، در این دیدار هم درخشان ظاهر شدند و توانستند سه گل به حریف بزنند.  

ژائو فلیکس ستاره پرتغالی سابق اتلتیکو مادرید در این بازی درخشید و در دقیقه ۳۸ گره بازی را باز کرد و گل اول را با پاس لواندوفسکی وارد دروازه تیم سابقش کرد. اما ستاره اصلی این میدان روبرت لواندوفسکی بود که بعد از دادن پاس گل به فلیکس، این بار در دقیقه ۴۷ خودش دست به کار شد و گل دوم را برای بارسا به ثمر رساند. ستاره لهستانی در گل سوم تیمش نیز تأثیر مستقیم داشت و با سانتر دقیقش زمینه‌ساز گلی شد که فرمین لوپس مارین در دقیقه ۶۵ با ضربه سر به ثمر رساند.ضمن آن که مولینا در دقیقه ۹۲ از اتلتیکو اخراج شد.

بارسلونا با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و جای خیرونا را در رتبه دوم گرفت. اما هنوز خطری رئال مادرید ۷۲ امتیازی و صدرنشین را تهدید نمی‌کند. شاگردان سیمئونه هم در پایان این هفته رتبه چهارم را به بیلبائو واگذار کردند و کارشان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده سخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار