لیگ قهرمانان اروپا؛

بارسلونا ۳ (۴) - (۲) ۱ ناپولی/ آبی اناری‌ها بعد از ۴ سال در بین ۸ تیم برتر اروپا+ فیلم

بارسلونا موفق شد با عبور از ناپولی ایتالیا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، تیم‌های بارسلونا و ناپولی در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم در ناپل با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود. بازی امشب این دو تیم با پیروزی دو بر یک بارسا خاتمه یافت تا این تیم با پیروزی سه بر دو در مجموع دو مسابقه راهی دور بعد شود.

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و توانست دو گل پشت سر هم در دقایق ۱۵ و ۱۷ توسط فرمین لوپز و ژائو کانسلو به ثمر برساند تا خیال ژاوی تا حدودی راحت شود. البته این خیال آسوده سرمربی بارسا مدت زیادی طول نکشید، زیرا در دقیقه ۳۰ امیر رحمانی برای پارتنوپی گل زد تا اختلاف به حداقل برسد. ۲ دقیقه بعد ناپولی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند، اما واکنش استثنایی ترشنگن روی ضربه سر دی لورنزو مانع این کار شد.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشتند که تا دقیقه ۸۴ از آن استفاده نکردند، اما در این دقیقه، حرکت تیمی و مثلث عالی گوندوغان، سرجی روبرتو و لواندوفسکی باعث شد تا مهاجم لهستانی گل سوم آبی اناری‌ها را هم به ثمر برساند تا خیال هواداران بارسا راحت شود. ناپولی در دقایق پایانی به خصوص بعد از تیرکی که دقایقی بعد از دریافت گل، تسلیم شد و در نهایت شاگردن ژاوی موفق شدند به سختی راهی دور یک چهارم نهایی شوند.

این نتیجه علاوه بر هواداران بارسا، هواداران تیم یوونتوس را هم خوشحال کرد، زیرا حالا با حذف ناپولی، یوونتوس به همراه اینتر نمایندگان ایتالیا در فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان هستند که سال آینده برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار