آغاز پویش نوروزی چشم به راهیم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز پویش طرح نوروزی چشم به راهیم از ۲۵ اسفند در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان گفت: مدت اجرای این پویش ۱۸ روز است و با شعار «راننده گرامی، با رعایت قوانین رانندگی حین سفر، شما هم به پویش ملی *چشم براهیم #* بپیوندید» در مجتمع رفاهی شجاعی در شهرستان دنا اجرا می شود.
 
حمید رضا پیمانجو با اشاره به اینکا مخاطب اصلی این پویش همراهان راننده هستند افزود: در این پویش به روش‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت هنرهای مختلف نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای خانوادگی، حواس‌پرتی آنی (استفاده از موبایل، سیگار، ضبط، خوراکی و ...) خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص (شب، مه، برف، باران، باد و گرد و غبار) تبیین شود.
 
وی ادامه داد: روشنایی تونل‌های محورهای مواصلاتی، نصب نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو اطلاعاتی، روکش و لکه گیری آسفالت محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره ‌کل برای استقبال از مسافران نوروزی است.
 
این مسئول اضافه کرد: اجرای نمایش‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی‌های سنتی و مقامی، مولودی خوانی_ برگزاری مسابقه فرهنگی لحظه ای کمتر از ۱۵ دقیقه ای _ اجرای نقاشی کودکان مسافر_ دست نوشته ی سفر مسافران با توجه به اقتضائات ماه مبارک رمضان، اکران محتوا در راستای ارتقاء فرهنگ کاربران جاده ای، نمایش کلیپ‌های آموزشی، ایمنی، فرهنگ سازی و فیلم جاذبه‌های گردشگری استان، برنامه‌های فرهنگی و ... از جمله اقداماتی است که در ایستگاه‌ منتخب، اجرا خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.