معاون استانداری خراسان رضوی:

۷۵ شهرداری در فراخوان جایزه شهردار برتر شرکت کردند

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: حدود ۷۵ شهرداری این استان در فراخوان رویداد جایزه «شهردار برتر» شرکت کردند و تلاش کردیم ارزیابی‌ها براساس ظرفیت‌های هر شهرداری باشد.

جواد خدایی معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: شاید تصویری که از مجموعه شهرداری به‌وجود آمده است، تصویر کاملی نباشد که بخشی از آن به خطا‌های اندک موجود در جامعه و بخش دیگر به انحراف‌های حداقلی برمی‌گردد.

وی بیان کرد: جای یک چیز در کشور خالی است و ما تلاش کردیم در استان پیگیر آن باشیم و این جای خالی این است که در کنار نظارت‌هایی که به عملکرد شهرداری‌ها می‌شود الگو‌های موفق و تجربه‌های موثر شکل گرفته در خراسان رضوی و شهر‌ها را به نمایش بگذاریم، معرفی کنیم و با افتخار زمینه توسعه این الگو‌ها را ایجاد کنیم. 

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه دبیرخانه جایزه شهردار برتر فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این رویداد رقابت شهرداری‌ها نیست، رقابت شهرداران است. در این رویداد توان، تدابیر، خلافیت‌ها و ابتکار‌های ۹۶ شهردار استان در هشت محور تخصصی مطابق با سیاست‌های کلان دولت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به رقابت گذاشته شد.

وی ادامه داد: حدود ۷۵ شهرداری استان در این فراخوان شرکت کردند و تلاش کردیم ارزیابی‌ها براساس ظرفیت‌های هر شهرداری باشد. ما امروز به شناسایی دقیق‌تری که بین شهرداران وجود دارد، دست پیدا کرده‌ایم.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: گاهی تلاش شهرداران دیده نشده است و امروز کمک شد که این تلاش‌ها دیده شود. در محروم‌ترین شهر‌های ما، شهرداری وجود دارد که توانسته‌اند منابع را جبران کنند و اتفاق‌هایی را رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار