در دست اجرا بودن پروژه سایت اهداف پروازی کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از در دست اجرا بودن پروژه سایت اهداف پروازی کرمانشاه خبر داد و گفت : این پروژه پس از چندین سال، سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : سال ۱۳۹۷ با تخصیص اعتبارات کمی به این پروژه، عملیات اجرایی آن آغاز و بخشی از تجهیزات مورد نیاز هم خریداری شد، اما در نهایت به دلیل عدم تامین مالی به مرحله تکمیل نرسید. 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه برای ورزشکاران رشته تراپ و برگزاری مسابقات شکارچیان به منظور حفظ حیات وحش استان، پیگیری‌هایی را برای شروع مجدد این پروژه داشتیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید براینکه این پروژه در حال حاضر در حال اجرا است، پیشرفت فیزیکی آن را حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: این پروژه حدود ۲.۵ میلیارد تومان دیگر برای به بهره برداری رسیدن نیاز دارد و برآورد می‌شود در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد. 

وی خاطرنشان کرد: این پروژه حدود ۱۰ هکتار مساحت دارد و تاکنون از ۱۷ دستگاه بشقاب پران مورد نیاز برای پروژه حدود ۱۰ دستگاه آن خریداری شده است. 

حاتمی با ابراز رضایت از عملکرد هیات تیراندازی کرمانشاه، عنوان کرد: هیات تیراندازی از هیات‌های فعال استان به شمار می‌رود و ما نیز تلاش می‌کنیم از آن حمایت داشته باشیم. 

وی به مشکل کمبود سلاح در این هیات اشاره کرد و گفت: با توجه به گران بودن سلاح‌های این رشته، اداره کل ورزش و جوانان از پس تامین هزینه‌های آن بر نمی‌آید، اما از ادارات و دستگاه‌هایی که سلاح دارند درخواست می‌کنیم که این تجهیزات را در اختیار هیات تیراندازی قرار دهند تا این رشته رشد کند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان به حمایت‌های این اداره کل از قهرمانان تیراندازی استان هم اشاره کرد و افزود: امسال ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید سلاح جدید محمدرسول عفتی تخصیص دادیم تا در مسابقات برون مرزی مشکل سلاح نداشته باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار