مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم:

۱۰ سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر قم برپا می‌شود

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: به مناسبت نوروز ۱۰سفره هفت‌سین بزرگ در مناطق مختلف شهر قم قرار داده خواهد شد.

  پیام جوادیان ،مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در گفت‌وگویی اظهار کرد: از سه ماه گذشته مقدمات جشنواره شهرنگار را در شهر قم با موضوع طراحی و طرح‌نگاری المان‌های نوروزی دنبال کردیم و به دنبال المان‌های جدید و متنوع بودیم.

وی اضافه کرد: از میان ۸۰۰ اثر رسیده به جشنواره شهرنگار، ۶۰ المان را انتخاب کردند و از میان آنها نیز به سه المان نهایی رسیدیم؛ ماه که تداعی‌گر ماه مبارک رمضان است، المان طوبی که نشانه بزرگی و نماد شهادت است و المان گنجشک که در سال‌های گذشته وجود داشته است و امسال نیز در سطح شهر قم برای زیباسازی استفاده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: پس از پایان مراسم اختتامیه در روز دوشنبه، تمامی المان‌ها در سطح شهر به‌صورت برابر و بدون هیچ تبعیضی قرار داده می‌شوند؛ همچنین ۱۰ سفره هفت‌سین بزرگ نیز برای مناطق مختلف شهر قم درنظر گرفته‌شده است.

وی عنوان کرد: اعتقاد داریم که شهر قم از هر لحاظی باید زیبا و با طراوت باشد، شهری با عنوان شهر زیبا و مذهبی که در شأن بانوی کرامت حضرت معصومه (س) باشد و گردشگران جلوه بسیار زیبایی از شهر را مشاهده کنند.

جوادیان در پایان افزود: بیشتر المان‌ها در میادین، هسته مرکزی شهر و در دل فضای سبز با حفظ حرمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با فاصله اندکی به‌صورت متواضع در سطح شهر جای گذاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار