آمادگی فرودگاه شیراز برای میزبانی از مسافران در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل فرودگاه‌های فارس در جلسه هماهنگی تسهیلات ویژه نوروز ۱۴۰۳، به تشریح اقدامات و برنامه‌های فرودگاه شیراز و اتخاذ تصمیمات لازم برای این ایام پرداخت.

فخرالدین کشاورز بر لزوم تلاش همه شرکت‌های هواپیمایی، ارگان‌ها و نهاد‌های مستقر در فرودگاه تاکید کرد و افزود: مطابق با دستورالعمل ابلاغی کمیته تسهیلات نوروزی، در آستانه سال جدید طی جلسه‌ای با حضور فرماندهان پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی، روسای شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان ارگان‌های حاکمیتی در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مندی مسافران مسائل و مشکلات بررسی و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.

او با تاکید بر ارتقاء کیفیت خدمات به مسافران افزود: از مهم‌ترین اقدامات فرودگاه شیراز در ایام نوروز نظارت بر رعایت عفاف و حجاب در ترمینال ها، پاسخگویی به موقع شرکت‌های هواپیمایی در صورت بروز تاخیرات پروازی، آماده سازی نمازخانه ها، نظارت بر عملکرد غرفه‌ها مبنی بر نرخ گذاری کلیه کالا‌ها و رعایت اصول بهداشتی در غرفه فست فود و خوراکی فروشی ها، به روز رسانی روشنایی سطوح پروازی، بررسی تجهیزات و ماشین آلات شرکت‌های هندلینگ، ساماندهی و ایمن سازی اپرون و هماهنگی با نیرو‌های امنیتی و حفاظتی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب در فرودگاه شیراز، آمادگی برای انجام پرواز‌های فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی و خارجی نیز وجود دارد.

گفتنی است حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای برنامه‌ریزی مطلوب برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار