بیش از یک میلیون هکتار اراضی ملی بوشهر سنددار شدند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: یک میلیون و ۶۶۲ هزار هکتار از اراضی ملی استان با تعامل و همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری سنددار شد.

محمدرضا بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر روز دوشنبه در نشست با مدیرکل منابع طبیعی و رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: با کمترین هزینه در یک حرکت جهادی و انقلابی یک میلیون و ۶۷۷ هزار هکتار اراضی ملی نیز تثبیت شده است.

وی افزود: حفاظت و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی یک وظیفه و رسالت عمومی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: با اقدامات در حال انجام به زودی جشن اتمام صدور اسناد ملی در این استان برگزار می‌شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با تمام ظرفیت و امکانات در حفاظت و صیانت از انفال الهی تلاش کنید و مجموعه قضائی استان طبق قوانین و مقررات در جلوگیری از تخریب و تصرف حمایت می‌کند.

مهدی مهرانگیز در خصوص مسائل مشکلات مطرح شده حوزه منابع طبیعی و پروند‌های موجود در سیستم قضائی گفت: در اسرع وقت آمار و اطلاعات پرونده‌های مفتوح و جاری خصوصاً پرونده‌های کمسیون واحده اعلام تا در رسیدگی‌ها تسریع شود.

وی افزود: جلسه قضات ویژه حوزه منابع طبیعی با کارشناسان و صاحب نظران دانشگاهی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در بوشهر در اوایل اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهرادامه داد: در سطح سراسر استان قضات شعبه ویژه مشخص شده و در این شعب با بحث، تبادل نظر و راهکار‌های قانونی مسائل تخصصی حوزه منابع طبیعی را بررسی و نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌ها اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.