عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد برگزیده کنگره بین‌المللی

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد برنده جایزه محقق جوان چهاردهمین کنگره بین‌المللی شد.

پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: مهدی غفاری عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در چهاردهمین کنگره بین‌المللی (SSRI (ICSSRI ۲۰۲۴ موفق به دریافت جایزه محقق جوان شد.

وی افزود: جایزه محقق جوان، در چهاردهمین کنگره بین‌المللی SSRI (ICSSRI ۲۰۲۴)، ‏در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، به سه محقق جوان از بین بیش از ۹۰۰ متقاضی دارای شرایط ‏ICSSRI ۲۰۲۴-YIA برای قدردانی از برتری آن‌ها درزمینهٔ علوم ورزشی اعطا شد.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: ارائه آخرین یافته‌ها و دستاورد‌ها در حوزه علوم ورزشی در سطح بین‌المللی و حل مسائل و چالش‌های سازمان‌ها و نهاد‌های ورزشی ایران در سطح ملی، ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات در حوزه علوم ورزشی، توجه به تبادل اطلاعات و دانش روز در حوزه علوم ورزشی، ایجاد ظرفیت‌های انگیزشی و حمایتی و اقبال به پژوهش و نوآوری در حوزه علوم ورزشی، کارکرد و نقش خطیر و مؤثر پژوهش‌های علوم ورزشی در فرآیند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری ملی درزمینهٔ ورزش ایران، کمک به کاربردی کردن علوم ورزشی از طریق شناسایی مسئله‌ها و نیاز‌های جامعه ورزشی ایران، از اهداف برگزاری چهاردهمین کنگره بین‌المللی SSRI ICSSRI ۲۰۲۴ بود.

وی ادامه داد: فعالیت بدنی و تندرستی، ارتقاء عملکرد در ورزش قهرمانی، آسیب ورزشی و حرکات اصلاحی، تربیت‌بدنی تطبیقی و ورزش معلولین، مدیریت و سیاست‌گذاری در ورزش، بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش، جنبه‌های رفتاری فعالیت بدنی و تمرین جامعه‌شناسی و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی و ... از مهم‌ترین محور‌های این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار