آماده باش پایگاه‌ها و نیرو‌های اورژانس خراسان جنوبی در نوروز ۱۴۰۳

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از آماده باش نیرو‌های اورژانس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

حسینی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۵۷۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۸۵ پایگاه زیرنظر این دانشگاه آماده خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۳ هستند.

او افزود: تمامی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در حالت آماده‌باش کامل هستند.

حسینی اظهار کرد: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: غیر از پایگاه‌های اورژانس، ۲ اورژانس هوایی، ۳ اتوبوس آمبولانس و ۲ اورژانس موتوری نیز برای ارائه خدمات در آمادگی کامل هستند.

او با اشاره به آمادگی بیمارستان‌ها برای ارایه خدمات اورژانسی عنوان کرد: همچنین ۱۸ بیمارستان دولتی و خصوصی استان در ایام تعطیلات نورز آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

حسینی عنوان کرد: مسافران و شهروندان در صورت مواجه با مواردی از قبیل مشکلات قلبی و تنفسی، اورژانس‌های گوارشی (خونریزی گوارشی همراه با استفراغ خونی) درد شکم، ضربه شدید به شکم، زنان و زایمان با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار