حضور ۲۵۰ راهدار در طرح نوروزی راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۵۰ راهدار استان در طرح ویژه نوروز مشارکت می‌کنند.

فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طرح راهداری نوروزی در استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد گفت: طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

او افزود: در قالب این طرح روزانه ۳۸ اکیپ ثابت و سیار به‌ صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۲۵۰ نیرو، ۲۳۰ دستگاه خودرو و ۳۳ باب راهدارخانه در این طرح فعالیت خواهند کرد.

فدوی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حجم تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این ایام افزایش یابد، اظهار کرد: در همین زمینه از اول اسفند نسبت به آماده سازی راه‌های ارتباطی برای سفر ایمن کاربران جاده‌ای اقدام شده است.


بیشتر بخوانید


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به برگزاری جلسات متعدد و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با همکاری سایر دستگاه‌های امداد جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: در قالب این طرح هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد شده است.

او با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافرانی که از محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند را دارند.

فدوی تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ راهداری هم به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است و همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت تلفنی پاسخگوی کاربران جاده‌ای هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.