کمک مردم درمیان و قاین به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: ۴ تن نان و ۳۵۰ تخته پتو از سوی مردم شهرستان‌های درمیان و قاین به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا شد.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در مراسم ارسال کمک‌های مردمی به سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید ایشان مبنی بر ورود همه افراد برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان، بانوان نوغاب شهرستان درمیان ۱۵ هزار قرص نان به وزن ۴ تُن را پخت کردند.

او افزود: پس از اعلام هلال‌احمر در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مردم نوغاب به این جمعیت اعتماد کرده و کمک‌های خود را برای ارسال به سیستان‌وبلوچستان به جمعیت هلال‌احمر سپردند.

کاوسی اظهار کرد: نان پخت شده بانوان نوغاب به وسیله یک دستگاه خودروی باری شخصی بدون تقبل هیج وجهی از سوی راننده و به صورت رایگان به مناطق سیل‌زده سیستان بارگیری و ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از اهدای ۳۵۰ تخته پتو از سوی خیر قاینی برای سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان خبر داد و بیان کرد: کمک‌های مردمی خراسان‌جنوبی جمع‌آوری و امروز از مرکز استان به منطقه سیل‌زده چابهار ارسال شد.

او همچنین به ارسال کمک‌های دولتی از خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳ هزار بسته غذایی از سوی هلال‌احمر خراسان جنوبی به سیستان‌وبلوچستان ارسال شده و ۱۰ تیم عملیاتی نیز در مناطق سیل‌زده در حال خدمت‌رسانی هستند.

کاوسی از مردم خراسان جنوبی خواست تا با شماره‌گیری کد #۱*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به سیستان‌وبلوچستان اهدا کنند تا بتوان خدمات بیشتری در مناطق سیل‌زده ارائه کرد.

برچسب ها: هلال احمر ، کمک مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.