آمادگی حسینیه اعظم زنجان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مسئول گروه جهادی شهید خدامرادی حسینیه اعظم زنجان از آمادگی این گروه برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

ابراهیم مدحت گفت: به دنبال وقوع سیل و آب گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه های فصلی و در نتیجه زیر آب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شدند.

وی ادامه داد: بر این اساس و به منظور تأمین نیازهای مردم آسیب دیده از سیل در استان سیستان بلوچستان، گروه جهادی شهید خدامرادی آماده دریافت و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست برای هموطنان سیستانی است.

مدحت اظهار داشت: شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۹۲۷۹۳ متعلق به گروه جهادی شهید خدامرادی واریز کنند.

وی گفت: خیران می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل آب معدنی، پتوی سالم و تمیز، وسایل گرمایشی، لباس گرم (سالم و تمیز)، داروهای ضروری (مسکن، آنتی بیوتیک)، مواد غذایی و خشکبار (شیر خشک، کنسرو)، لوازم بهداشتی (شامپو، صابون، دستمال کاغذی، پوشک بچه ) به آدرس خیابان فردوسی پایین تر از قرض‌الحسنه حسینیه اعظم دفتر گروه جهادی شهید ابوالفضل خدامرادی پایگاه بسیج ۱۳حسینیه اعظم تحویل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.