رئیس شورای شهر زنجان:

آیت الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود و مردم نیز به این موضوع شهادت می‌دهند، گفت: رئیس جمهور با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

مجید ناصحی‌مقدم روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به حضور خالصانه رئیس جمهور شهید در استان‌ها به منظور حل مشکلات عموم و گفت و گوی چهره به چهره با مردم گفت: ایشان در هر جایی مشکلی وجود داشت با تمام وجود برای رفع آن تلاش می‌کرد.

وی اضافه کرد: هر چند امروز مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد، منکر مشکلات نیستیم اما در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی علاوه بر حل بسیاری از مشکلات ریل‌گذاری قابل توجهی برای رفع برخی مشکلات نیز انجام شد.

این مسوول با بیان اینکه محور اصلی رئیس جمهور شهید و تیم قوه مجریه خدمت به مردم بود، ادامه داد: در این حادثه افراد تاثیرگذاری را از دست دادیم و این موضوع حزن و اندوه را بیشتر می‌کند.

ناصحی‌مقدم با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه درد کودکان غزه را درد خود می دانست، افزود: کشوری که در ریل خدمت باشد مردم قدر مسوولان آن را می‌دانند و با پشتیبانی از خدمتگزاران بسیاری از مشکلات به راحتی برطرف می‌شود.

وی اضافه کرد: باید از این رئیس جمهور شهید و راهی که طی کردند یاد بگیریم که تنها راه حل مشکلات، خدمت به مردم است.

رئیس شورای شهر زنجان خاطرنشان کرد: اگر همه ما این راه را در پیش بگیریم و از سیاست‌بازی و حاشیه‌ها به دور باشیم بسیاری از مشکلات قابل حل است اما متاسفانه گاهی اوقات حاشیه‌ها موجب فراموشی خدمت به مردم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.