رییس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد

نصر الله سائلی روز سه‌شنبه با کسب ۱۱ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات بوکس استان زنجان انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان زنجان امروز با حضور علی دانشمندفر ‌دبیر فدراسیون بوکس، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

پنج نفر برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بودند که در ادامه سه نفر کناره‌گیری کردند و در نهایت سائلی با کسب ۱۱ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های همگانی استان را برعهده بگیرد.

رییس هیات بوکس در این جلسه، گفت: تربیت مربیان، توسعه‌ باشگاه‌های ورزشی، دانش افزایی و جذب بیشتر مردم به این ورزش از جمله برنامه های مهم این هیات است.

نصرالله سائلی برنامه های خود را در ۲ حوزه کوتاه و بلند مدت ذکر کرد و افزود: توسعه کمی و کیفی رشته المپیکی بوکس در سطح استان، تبدیل بوکس استان به قطب بوکس کشور و توسعه زیرساختها و امکانات از جمله برنامه های پیش روی ماست.

وی، استعدادیابی گسترده، بالا بردن منش پهلوانی و احترام به پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران را از دیگر برنامه های خود اعلام کرد.

سائلی پیش از این به مدت پنج ماه سرپرست هیات بوکس استان زنجان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.