مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مشکلی برای حضور دانش‌آموزان بدون کارت آزمون در امتحانات نهایی وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشکلی برای حضور دانش‌آموزان بدون کارت آزمون در امتحانات نهایی وجود ندارد و دانش آموزان می‌توانند با خیال راحت و آرامش در حوزه‌های آزمون حاضر شوند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مشکل پیش آمده در صدور کارت ورود به جلسه دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی افزود: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد.

وی از دایر شدن میزهای پاسخگویی پیرامون امتحانات نهایی در مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان خبر داد و اظهار کرد: آن گروه از متقاضیان ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش مناطق، از محل حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و عکس دار در حوزه حضور می یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی ساعت های آینده مشکل صدور کارت برای دانش آزمون با اولویت دانش آموزان پایه دوازدهم، رفع می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون‌های نهایی خرداد دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری امسال، حساسیت این امتحانات را دوچندان می‌کند.

هرچند که آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون‌های نهایی از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت برای دریافت کارت‌های ورود به جلسه امتحان اقدام کنند اما این فرایند به دلیل مشکلات فنی در سامانه امکان پذیر نشد که این موضوع منجر به نگرانی دانش آموزان و خانواده‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.