بری: اسرائیل با تجاوزات خود تمام لبنان را وارد جبهه مقاومت خواهد کرد

رئیس مجلس لبنان تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با تجاوزات خود، تمام لبنان را بر آن می‌دارد تا موضع مقاومتی اتخاذ کند.

نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان هشدار داد که رژیم صهیونیستی با تجاوزات خود، فقط حزب الله را وارد جنگ نمی‌کند، بلکه تمام لبنان را به موضع مقاومت و دفاع می‌کشاند.

به گزارش روسیا الیوم، بری با بیان اینکه تحولات منطقه و جنوب لبنان، باید انگیزه‌ای برای لبنانی‌ها باشد تا همین امروز رئیس جمهور را انتخاب کنند، بر آمادگی خود برای همکاری در این زمینه تأکید کرد و گفت:  اگر حدنصاب تعداد نمایندگان فراهم شود، جلسات را به طور متوالی تا انتخاب رئیس جمهور برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: ما خواهان جنگ نیستیم و حزب‌الله از روز اول شروع رویارویی با دشمن، از قوانین درگیری خارج نشده است، به گونه ای که فقط سایت‌های نظامی اسرائیل را هدف قرار می‌دهد.

رئیس پارلمان لبنان افزود: این در حالی است که اسرائیل حملات خود به مناطق لبنان را تشدید کرده و غیرنظامیان، مؤسسات مدنی، بخش‌های دفاع مدنی و پزشکان را هدف قرار می دهد؛ این رژیم حتی جنگل‌ها را با موشک‌های فسفر بمباران می کند که نشان‌دهنده نیات تهاجمی آن برای گسترش دایره جنگ است.

نبیه بری در پایان تأکید کرد: اسرائیل با تجاوزات خود، فقط حزب الله را وارد جنگ نمی‌کند، بلکه همه لبنان را به موضع مقاومت و دفاع از کشورمان می‌کشاند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار