۵۰ نفر گرداننده صفحات مجازی متخلف در آذربایجان غربی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۵۰ نفر گرداننده صفحات مجازی متخلف در استان که اقدام به تشویش اذهان عمومی و دعوت به عدم مشارکت در انتخابات می کردند، دستگیر شدند.

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به ۵۰ نفر گرداننده صفحات مجازی متخلف در آذربایجان غربی دستگیر شدند اظهار کرد: این امر با اشراف اطلاعاتی پلیس و هماهنگی مرجع قضایی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: انتشار هر گونه محتوای تنش‌زا در فضای مجازی برابر قانون جرم محسوب شده و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: طبق قانون انتشار هر گونه محتوا در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی و همچنین هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع، از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با افراد متخلف برخورد می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: شهروندان به محتوای منتشر شده در فضای مجازی تا زمانی که منبع انتشار، صحت و سقم خبر و یا تصاویر محرز نشده است، توجه نکنن.

وی گفت: همچنین مردم آذربایجان غربی هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.