استاندار آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار آذربایجان غربی ساعتی پیش رای خود را به صندوق انداخت.

محمد صادق استاندار آذربایجان غربی در نخستین ساعت برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با حضور در شعبه اخذ در شهرداری ارومیه رای خود را به صندوق انداخت و در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کرد.

 

 

 


احساس تکلیف مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات امروز غرورانگیز است

استاندار آذربایجان غربی روز جمعه پس از دریافت تعرفه رای در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه انتخابات امروز در پای صندوق‌های رای گفت: این احساس تکلیف برای توسعه و اعتلای روزافزون کشور، غرورانگیز است.

محمدصادق معتمدیان  با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم، از مولفه‌های اصلی انتخابات است، افزود: این حضور حقی قانونی برای آحاد مردم جامعه است تا در انتخابات شرکت کرده و رای و نظر خود را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: همه مردم که دل در گرو پیشرفت کشور دارند، در این انتخابات شرکت می‌کنند و باید توجه داشته باشیم که حضور هر کسی با هر گرایش سیاسی، در پیشرفت و آبادانی استان و کشور اثرگذار خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم بر اساس معیار‌هایی که وجود دارد، نمایندگانی را انتخاب می‌کنند که البته طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، وجود دغدغه توسعه کشور، مردمی بودن و دلسوز بودن از جمله مهمترین آنهاست.

معتمدیان ادامه داد: با تشکیل یک مجلس قوی، در کنار دولت قوی با انسجام و هم افزایی، یکی از اولویت‌های اصلی کشور که حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم است، تسریع می‌شود.

وی با قدردانی از همه کاندیدا‌هایی که احساس تکلیف کرده ودر انتخابات ثبت نام کردند، گفت: یکی از الزامات جدی در مشارکت قوی، بحث رقابت است که رقابت خوبی در این دوره شکل گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در استان ما هم شرایط رقابتی ایجاد شده است و امیدواریم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد تشکیل مجلس قوی و نمایندگان دلسوز و مردمی باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.