اعلام آماده باش به دستگاه‌های امدادی استان اصفهان

در پی صدور هشدار سطح نارنجی دستگاه‌های امدادی استان اصفهان به حالت آماده باش در آمدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از روز شنبه در مناطق شمال، غرب و مرکزی استان به همراه ورزش باد شدید موقت، مه آلودگی، کاهش دید در ارتفاعات و کاهش نسبی دما، دستگاه‌های امدادی، عملیاتی و خدمات رسان به ویژه اداره راهداری، شهرداری‌ها، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، شرکت‌های گاز، آب و فاضلاب، دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌ها اعلام آماده باش شده اند.

منصور شیشه فروش افزود: لازم است تجهیزات امداد زمستانی و ماشین آلات سنگین و برف روبی در راهدارخانه ها، پایگاه‌های امدادی شهری و روستایی مستقر شوند.

او  گفت: امکانات امدادی و تیم‌های عملیاتی هلال احمر در جاده‌ها باید تقویت و پیش بینی و تامین اقلام ضروری و ظرفیت‌های اسکان اضطراری برای مسافران انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اداه داد: به منظور تردد در محور‌های یاد شده استفاده از زنجیرچرخ در خودرو‌های سبک و سنگین ضروری است.

شیشه فروش با درخواست از شهروندان برای پرهیز از صعود به ارتفاعات در این مدت گفت: ۴۷۰ تیم امدادی و خدمات رسان ثابت و سیار در مناطق در معرض خطر، محور‌های جاده‌ای روستایی و شهری، پایگاه‌ها و راهدارخانه‌ها به همراه تجهیزات و ماشین آلات لازم استقرار یافته اند و تلفن‌های امدادی ۱۴۱ برای اطلاع رسانی از وضعیت راه ها، ۱۱۲ هلال احمر، ۱۱۵ اورژانس و ۱۲۵ آتش نشانی، ۱۹۴ امداد گاز، ۱۲۲ امداد آب و فاضلاب، ۱۲۱ امداد برق و ۱۱۰ نیروی انتظامی برای پاسخگویی به امداد خواهان به صورت شبانه روز ارائه خدمت خواهند داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.