برگزاری جشن ازدواج زوج‌های جوان در دانشگاه شهرکرد

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: جشن ازدواج ۲۰۰ زوج جوان در این دانشگاه برگزار شد.

یاسر پیرعلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: این مراسم با هدف ترغیب ازدواج دانشجویان و به دنبال سیاست‌های جوانی جمعیت است.

وی بازسازی و مقاوم‌سازی ۲۰ واحدخوابگاه متاهلی دانشگاه، پیگیری احداث ۶۰ واحدخوابگاه متاهلی و راه‌اندازی مرکز همسان‌گزینی دانشگاه را از اقدامات دانشگاه شهرکرد در راستای ترویج ازدواج دانشجویی عنوان کرد.

نصرالله داودوندی رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور در این آیین ضمن تاکید بر همدلی زوجین، افزود: زوج‌ها باید مهارت‌های لازم برای زندگی مشترک ازجمله تفاوت‌ها و شناخت‌ها را یاد بگیرند تا بتوانند زندگی با آرامش را در کنار هم تجربه کنند.

حجت الاسلام مالک حسنی مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد نیز با اشاره به آیات و روایات، گفت: در زمان جاری شدن خطبه عقد بین زوجین دست‌های شیطان بسته و در‌های رحمت‌الهی باز می‌شود و بهترین زمان برای استجابت دعاست.


بیشتر بخوانید


محمد سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ازدواج آسان از سنت حسنه دیرینه است، گفت: باید شرایط ازدواج آسان را فراهم کرد تا از دغدغه‌های جوانان برای ازدواج کاسته شود.

 گفتنی است؛ مرکز همسان‌گزینی دانشگاه شهرکرد در فضایی جدید با هدف برنامه ریزی برای مشاوره و آموزش‌های قبل و بعد از ازدواج، تست‌های روانشناسی از زوجین و ... تجهیز و راه اندازی شد.

اهدای پنج کمک هزینه کربلای معلا، اجرای موسیقی، استندآپ کمدی، تئاتر، موسیقی زنده و مسابقه، مراسم جاری شدن خطبه عقد زوج دانشجو از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

جشن ازدواج ۲۰۰ زوج دانشجوی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری با حضور نصرالله داودوندی رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشگاهیان کشور، یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام مالک حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه شهرکرد، محمود سلیمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه‌های استان و جمعی از دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار