تجلیل از ۱۰۷ زوج برتر جمعیت هلال احمر

در آیین جشن وصال و تکامل، از ۱۰۷ زوج جوان برتر جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: این جمعیت یک نهاد بین‌المللی با خدمات وسیع برای خدمت‌رسانی به مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم محسوب می‌شود.

یعقوب سلیمانی افزود: یکی از ارکان مهم در خدمت رسانی به مردم در بلا‌های طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، جمعیت هلال احمر است و این نهاد در کشور مان همیشه برای خدمت به مردم در صحنه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل خانواده و تکمیل نیم دیگری از ایمان در جامعه ضروری است، افزود: در حقیقت انسان با ازدواج به تکامل می‌رسد و با همسری که به آن علاقه‌مند است ازدواج می‌کند و در نتیجه به آرامش می‌رسد در واقع ازدواج و تشکیل خانواده، سنگ‌بنای اجتماع و هسته اولیه تشکیل جامعه است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری هم گفت: بعد جسمی انسان با ازدواج به تکامل می‌رسد در واقع ازدواجی موفق است که عیوب زوج‌ها توسط همدیگر دیده نشود و اگر زوجین مکمل هم باشند و معایب همدیگر را پوشش بدهند آن ازدواج از همه جهت به تکامل رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: ترویج ازدواج ساده یکی از نیاز‌های فعلی جامعه است و با ترویج ازدواج‌های ساده می‌توان این سنت الهی را گسترش داد در واقع خوشبختی در درک همدیگر و هدایت زندگی به سمت خواسته‌های معنوی و اخروی است.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجلیل از ۱۰۷ زوج جوان این جمعیت در آیین جشن وصال و تکمل، گفت: این آیین برای فرهنگ سازی و معرفی الگو‌های شایسته سبک زندگی موفق بین اعضای استان برگزار شد و آغاز زندگی مشترک با انجام رفتار‌های بشردوستانه و فرهنگی از مصادیق فعالیت‌های زوج‌های هلال احمر در این جشنواره بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار