بررسی وضعیت نهضت ملی مسکن و بیمارستان ولی‌عصر(عج)

در جلسه شورای فنی استان موضوع تکمیل بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) و طرح‌های نهضت ملی مسکن مطرح و مقرر شد گروه‌های کارشناسی از این طرح‌ها بازدید و نتیجه را در جلسه بعدی شورا مطرح کنند.

سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در جلسه شورای فنی استان با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک گفت: پیشرفت طرح بیمارستان ولی‌عصر(ع) اراک اکنون به ۹۸ درصد رسیده و باید نواقص و مشکلات آن رفع شود.
اسدی افزود: شورای نظارتی در قالب یک کار گروه در مدت یک هفته با حضور نماینده‌ای از وزارت بهداشت تشکیل شود و علاوه‌ بر بررسی موضوعات و با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار پیشنهادات به شورای فنی استان اعلام شود.
او ادامه داد: در استان این آمادگی وجود دارد که طرح به اتمام برسد و استان باید کمک کند که این طرح به سرانجام برسد.
اسدی افزود: برنامه ما این است که در دور دوم سفر رئیس جمهور که اوایل سال آینده است این طرح افتتاح شود.
رئیس برنامه و بودجه استان مرکزی هم گفت: نهضت ملی مسکن یکی دیگر از دستور کار‌های این جلسه بود که گروه‌های نظارتی اعزام کردیم تا به مسائل فنی طرح‌ها نظارت کنند.
عسگری با بیان اینکه مسکن ملی شهرستان ساوه جزء با کیفیت‌ترین مسکن‌ها است و روند اجرا و کیفیت اجرا مطلوب است، گفت: تذکراتی به شهرداری‌ها داده شد تا موارد لازم برای تخلفات را اجرایی کنند و راه و شهرسازی و بنیاد مسکن هم از نظر فنی باید نکات را رعایت کنند.
او افزود: برای کودکان اُتیسم که نیازمند مدارس خاص از نظر آموزشی و کار درمانی هستند پیش‌بینی شده مدرسه‌ای با هزار و ۵۰۰ متر زیربنا برای این کودکان در شهرک امیرکبیر احداث شود.
عسگری گفت: اعتبار ساخت این مدرسه ۲۵ میلیارد تومان است که ۲۰ میلیارد تومان را خیر برعهده گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.