ثبت‌نام جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

استاندار مرکزی گفت: امیدوارم با تأمین زمین بتوان افراد واجد شرایط جدیدی را ثبت نام کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سفر به شهر اراک و در جریان بازدید از نهضت مسکن در کوی کوثر گفت: در حوزه مسکن شهری حدود ۵۷۰۰ واحد پروژه تعریف شده که خوشبختانه حدود هزار و ۴۰۰ واحد آن تحویل شده و چهار هزار و ۶۰۰ واحد نیز پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد داشته که در مراحل ساخت است و طبق برنامه زمانبندی تا انتهای سال آینده تحویل می‌شود. 
صالحی افزود: در حوزه روستایی ساخت حدود ۱۵ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن روستایی هدفگذاری شده که خوشبختانه در دو سال گذشته حدود هفت هزار و ۸۰۰ واحد آن اجرایی شده و سهمیه امسال نیز ساخت هشت هزار واحد است که تا امروز چهار هزار واحد به بانک‌ها معرفی شده که تا خرداد ۱۴۰۳ به اتمام برسند. 
او با اشاره به اینکه پیشرفت نهضت ملی استان مرکزی به طور میانگین ۴۰ درصد و در کشور حدود ۵۵ درصد است، افزود: خوشبختانه در مسکن محرومین نیز حدود ۱۶۰۰ واحد مسکن محرومین تعریف و بخشی تحویل شده و برنامه ریزی امسال این است که ۱۴۰۰ واحد برای استان اختصاص یابد. 
استاندار مرکزی نیز گفت: تعدادی از واحد‌ها که مربوط به بنیاد مسکن در کوی کوثر است در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم در آینده نزدیک نسبت به متقاضیانی که آورده را تکمیل کرده‌اند بتوانیم تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهیم. 
مخلص‌الائمه افزود: امیدوارم با تأمین زمین بتوان افراد واجد شرایط جدیدی را ثبت نام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.