مقاوم سازی ۶ هزار و ۴۶۰ واحد مسکن روستایی استان همدان

استاندار همدان گفت: امسال در مجموع ۶ هزار و ۴۶۰ واحد مسکن روستایی در این استان مقاوم‌سازی و تحویل داده شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی سایت اداری بنیاد مسکن شهرستان ملایر گفت: از هفته دولت تا دهه فجر امسال، ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی بهسازی و مقاوم‌سازی شد که با چهار هزار و ۱۰ واحدی که تا هفته دولت امسال مقاوم‌سازی شد، در مجموع تعداد واحد‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به ۶ هزار و ۴۶۰ واحد رسید.

او گفت: در راستای تأامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر در قالب نهضت ملی مسکن در استان، بیش از ۳۷ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن ملایر در قالب ۲ شهرک ایمان و امید پایه‌گذار یک شهرسازی نوین با طراحی بسیار خوب است، گفت: در مرحله نخست این طرح ۹ هزار قطعه زمین ویلایی ۲۰۰ مترمربعی تحویل متقاضیان می‌شود که از این تعداد هشت هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و یک‌هزار واحد نیز در قالب طرح جوانی جمعیت است.

قاسمی فرزاد گفت: در دهه فجر امسال ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد که بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال آن مربوط به طرحه نهضت ملی مسکن بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار