جنجال‌آفرینی دوباره بن‌غفیر برای ماه رمضان

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از کابینه خواست ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی را طی ماه مبارک رمضان ممنوع کند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها از کابینه خواست تا از ورود فلسطینی‌های کرانه باختری به مسجد الاقصی در ماه رمضان که به زودی  آغاز می‌شود، جلوگیری کند.

براساس گزارش عربی پست، این کانال گزارش داد که بن غفیر از کابینه صهیونیستی علاوه بر اینکه خواسته از ورود فلسطینیان کرانه باختری به مسجد الاقصی «کاملاً» جلوگیری کند خواستار جلوگیری از ورود فلسطینیان زیر ۷۰ سال به قدس  شده است.

در همین حال، ارتش صهیونیستی و شین بت (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) هشدار دادند که سیاست بن غفیر منجر به شعله ور شدن درگیری در تمام مناطق و تبدیل مسجد الاقصی به محلی برای اتحاد فلسطینیان خواهد شد.

شبکه ۱۲ صهیونیستی اعلام کرد که اوایل هفته آینده در جلسه کابینه وزیران در خصوص ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی در ماه رمضان بحث داغی مطرح خواهد شد.

به گفته همین منبع، ارتش رژیم صهیونیستی و شین بت درخواست کرده اند که سن مجاز ورود فلسطینیان از کرانه باختری به مسجدالاقصی ۴۵ سال به بالا تعیین شود و در مقابل، پلیس رژیم صهیونیستی خواستار اجازه ورود افراد بالای ۶۰ سال به مسجد الاقصی شده است. 

پلیس رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی از تمام مناطق به مسجد الاقصی به ویژه در روز‌های جمعه اعمال کرده است.

اوایل روز جمعه حدود ۲۵ هزار نمازگزار فلسطینی با وجود محدودیت‌های رژم صهیونیستی توانستند برای اقامه نماز جمعه خود را به مسجد الاقصی در شرق بیت المقدس برسانند.

یکی از مقامات اداره اوقاف اسلامی در بیت المقدس به خبرگزاری آناتولی گفت که این بیشترین تعداد نمازگزارانی است که از آغاز جنگ در نوار غزه در ۷ اکتبر تاکنون توانسته اند در این مسجد نماز بخوانند. تا جمعه گذشته، تنها حدود ۵۰۰۰ نفر می‌توانستند هر جمعه نماز بخوانند، اما این تعداد در جمعه گذشته به ۱۲۰۰۰ افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
این اسراییلی ها از هر موجودی پست تر کثیف تر درنده خو تر ومستحب مرگ هستند
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
غلط زیادی بزنید پدرشون رو در بیارید این کفار وحوش قاتل از خدا بی‌خبر رو جواب دندان شکن در میدان انجام دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
اینها را هم خدا آفریده؟اینها چه موجوداتی هستند.فلسفه وجودشان چیه خدا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
اسم ماه رمضان که می آید حالم تغییر می کنه
عجب اُبهتی داره این ماه
ان شاء الله ماه رمضان شما وحشی ها رو نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۴:۱۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
یک عده آدم علاف و بیکار که ادعا می کنند در زیر مسجد الاقصی معبد سلیمان قرار دارد که اگر مسجد الاقصی نابود شود معبد سلیمان مانند آنچه که در فیلم های هالیودی نمایش داده می شود سر بر خواهد آورد و دوباره اوج و اقتدار بنی اسراییل که در زمان او بود احیا خواهد شد دیگر در این دنیا از اینان الاف تر کسی وجود ندارد بجای آنکه عمر خود را صرف بررسی علل انحطاط شان بکنند در عالم هپروت سیر می کنند و جالب است که به عقاید دیگران هم می خندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای کودک کش و توطئه گر و مردم فریب و دزد وجانی
آخرین اخبار