حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم کرانه باختری

شهرک‌نشینان صهیونیست با پشتیبانی ارتش این رژیم به مردم حواره در کرانه باختری حمله می‌کنند و خودرو‌ها و اموال آن‌ها را می‌سوزانند.

شهرک نشینان اسرائیلی به منازل شهرک حواره در جنوب نابلس حمله کرده و تعدادی خودرو را به آتش کشیدند. آن‌ها همچنین برخی از وسایل نقلیه را در شهرک حواره آتش زدند. در همان زمان، آن‌ها با تیراندازی شدید به چند نفر در روستای همجوار حواره با نام عصیره القبلیه حمله کردند.

به گزارش المیادین، دو مرد جوان یکی ۲۰ ساله و دیگری ۱۶ ساله بر اثر شلیک گلوله شهرک نشینان به شدت مجروح شدند. حملات اشغالگران در کرانه باختری ادامه دارد، دیروز دوشنبه، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی در عملیات یورش و تفحص در کرانه باختری اشغالی که شامل رویارویی نیرو‌های اشغالگر با نیروهای مقاومت و عملیات دستگیری بود، تعدادی از فلسطینی‌ها را مجروح کردند.

در نابلس در کرانه باختری در جریان هجوم به روستای تل در جنوب غربی شهر، یک جوان بر اثر اصابت گلوله نیرو‌های اشغالگر مجروح شد. منابعی در هلال احمر فلسطین گزارش دادند که خدمه آمبولانس مرد جوانی را که بر اثر اصابت گلوله جنگی زخمی شده بود مداوا کردند و او به بیمارستان رافضیه منتقل شد.

نیرو‌های اشغالگر با بولدوزر نظامی به اردوگاه بالاتا در شرق نابلس یورش بردند و مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر مقابله کرد و اشغالگران ۳ مرد جوان را قبل از عقب‌نشینی دستگیر کردند. در استان طوبس، نیرو‌های اشغالگر به شهر تممون یورش بردند و صدای انفجار در این شهر شنیده شد.

این تهاجمات با تشدید حملات انجام شده توسط نیرو‌های اشغالگر در کرانه باختری از آغاز حماسه طوفان الاقصی صورت می‌گیرد. اوایل هفته گذشته، رسانه‌های صهیونیست نگرانی مقامات امنیتی این رژیم را در مورد ماه مبارک رمضان در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش دادند و ادعا کردند که حماس ممکن است از مهم‌ترین زمان مسلمانان به عنوان فرصتی برای شعله‌ورتر کردن صحنه استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار