پایان ۴ روز ضبط دور اول مناظرات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: ضبط مرحله اول مناظرات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان امروز پایان یافت.

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: امروز ۱۵ نفر از نامزد‌های حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه که آمادگی خودشان را برای مناظره و حضور در جمع دیگر رقبا اعلام کرده بودند در چهارمین برنامه در سه مرحله و در هر مرحله به مدت ۱۴۵ دقیقه در خصوص سوالات و محور‌های مطرح شده در جلسه مناظره به نقد و بررسی و بیان نظرات خود پرداختند.

او با بیان اینکه دراین جلسه فرصت داده شده تا نامزد‌ها به سوالات مطرح شده با دیدگاه‌های خود پاسخ دهند و هم به نقد و بررسی پیرامون نظرات دیگر شرکت کنندگان بپردازند، افزود: با پایان یافتن ضبط مرحله اول مناظرات، در مرحله دوم این حق برای افرادی که که از قبل برای شرکت در این مناظره‌ها نام نویسی کرده بودند، ولی در مرحله اول نتوانستند در این مناظره‌ها شرکت کنند وجود دارد تا در این مرحله امکان حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید


آینه دار اظهار کرد: اولین مرحله این مناظره‌ها به مدت ۴ روز، سه شنبه ۲۴ بهمن، چهارشنبه ۲۵ بهمن، پنج شنبه ۲۶ بهمن و جمعه ۲۷ بهمن در صدا و سیمای استان ضبط و در زمان مقرر تبلیغات نامزد‌ها از کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات حوزه‌های انتخابیه پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: از فردا ۲۸ بهمن، مرحله دوم ضبط مناظرات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: پخش مناظرات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخابات، سوم اسفند آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار