سرفرازی در امتحان انتخابات با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی، با سرفرازی از امتحان انتخابات بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در نقاط مختلف کشور گفت: علی رغم توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن، اما مردم در جای جای کشورمان به خصوص در خراسان جنوبی در این جشن ملی باشکوه شرکت کردند.

او افزود: اکنون مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها بهتر، با بصیرت‌تر و قوی‌تر به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: نظام، مبتنی بر حضور مردم و جمهوری اسلامی است و این نظام زمینه اجرایی شدن دین را در عرصه‌های مختلف اجتماعی و بین المللی فراهم می‌کند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امتحان بزرگی در پیش داریم بیان کرد: در انتخابات یازدهم اسفند نیز مردم با حضور خودشان به اسلام و ولایت و شهدا لبیک می‌گویند و با رأی و حضور حداکثری در این امتحان سرفراز بیرون می‌آیند.

او با تأکید بر انتخاب فرد اصلح تصریح کرد: نماینده باید با تقوا، تابع ولایت و دشمن شناس باشد و قانون را در مجلس تسهیل کند.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین به موسسه خیریه محکم در خصوص حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی در خراسان جنوبی که از یک سال و نیم قبل در این استان کارش را آغاز کرده اشاره کرد و گفت: دو هزار و پانصد نفر در شهرستان‌های مختلف استان دچار مریضی مادرزادی بودند و تا امروز دویست و پنجاه جراحی سخت برای این کودکان به صورت کاملا رایگان انجام شده است.

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.