از وسایل دولتی برای نامزد‌های انتخابات نباید استفاده شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: استفاده از امکانات دولتی برای نامزد‌های انتخابات ممنوع است.

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: استفاده از وسایل و امکانات دولتی برای نامزد‌ها ممنوع است و به تخلفات انتخاباتی نیز رسیدگی می‌شود.
او با تأکید بر آموزش دقیق عوامل اجرایی انتخابات افزود: تعداد شعب اخذ رأی در استان ۷۶۶ شعبه است و در هر شعبه ۲۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند.

طالبی با اشاره به آغاز تبلیغات مجلس خبرگان رهبری که از امروز تا ۹ اسفند به مدت ۱۵ روز است اظهار کرد: تبلیغات کاندیدا‌ها باید در شهر‌ها در مکان‌های مشخص شده صورت گیرد و تبلیغات موثر کاندیدا‌ها نیز از طریق صدا و سیما و رسانه ملی در شبکه‌های انتخاباتی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل بر اساس زمان بندی‌های انجام شده اقدامات لازم صورت گرفته است بیان کرد: در حوزه آموزش و موضوعات فنی آمادگی کامل داریم و با برگزاری مانور‌ها و تجهیز لوازم مورد نیاز مشکلی در استان نداریم.

او گفت: در حوزه ارتباطات مشکلات ارتباطی کاملا برطرف شده در شعب اخذ رأی، آمادگی لازم و کامل برای برگزاری انتخابات را داریم.

طالبی از حضور افرادی به عنوان افراد ذخیره آماده برای کمک به اجرای انتخابات در شعب اخذ رأی در استان خبر داد و عنوان کرد: موارد امنیتی کاملا بررسی شده و با برگزاری جلسات مختلف در این خصوص هم مشکلی نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار