مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

تردد۷۴۴ هزار و ۵۳۰ مسافر ازطریق پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

ایوب کرد گفت:در ۱۰ماهه امسال ۷۴۴ هزار و ۵۳۰ نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه درشمال استان تردد کردند که این میزان افزایش ۴۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

  روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت:از مجموع ۷۴۴ هزارو ۵۳۰ تردد مسافری ثبت شده طی این مدت، ۳۸۴ هزار و۷۹۴ نفر از پایانه مرزی میرجاوه و ۳۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر نیز ازطریق پایانه مرزی میلک تردد انجام دادند. 

وی با اشاره به اهمیت پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان در جابه جایی مسافر افزود :یکی از زیرشاخه‌های اصلی مزیت تردد مسافر در سیستان و بلوچستان ،همسایگی این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان است که با رویکرد افزایش توسعه پایانه های مرزی توسط این اداره کل در سال‌های اخیر شاهد فرایند روبه رشدی هستیم.

کرد در پایان یادآور شد : افزایش ساعات کاری پایانه های مرزی میلک و میرجاوه  بصورت ۲۴ ساعت جهت تسهیل در تردد ناوگان و مسافر   در دستور کار این اداره کل قرار‌گرفته که با این افزایش ساعت در آینده شاهد افزایش چشمگیر تردد ناوگان و مسافر با کشورهای پاکستان و افغانستان  از طریق پایانه های مرزی میرجاوه و میلک خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار