مسافربرهای شخصی میدان سراهی خاش باید ساماندهی شود

معاون عمرانی فرماندار خاش گفت: ساماندهی مسافربرهای شخصی میدان سراهی، تعریض کنارگذر دانیال و جابجایی تیرهای برق این خیابان از دغدغه‌های جدی مردم و پلیس راهور به شمار می‌رود و این مشکل هر چه سریعتر باید برطرف شود.

 مهدی عیدوزهی در نشست اعضای شورای ترافیک شهر خاش بیان کرد: عملیاتی شدن مصوبات شورای ترافیک، خط کشی معابر شامل خط کشی طولی و عرضی گذرگاه های عابر پیاده و سرعت گیرهای سطح شهر در کنار ترمیم حفاری های شرکت گاز و سنگ فرش هشت ضلعی میدان سراهی و یا نصب موقت سرعت گیر در این میدان برای جلوگیری از حضور رانندگان پرخطر و تیکاب کش ها با قاطعیت و جدیت دنبال می شود.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی شهرداری خاش باید بر حسب اولویت بندی باشد و پروژه‌ها در یک نقطه اجرا و تکمیل و سپس در نقطه‌ای دیگر آغاز و از پراکندگی اجرای طرح‌ها در جهت ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم خودداری شود.

معاون عمرانی فرماندار خاش ادامه داد: پیاده روسازی ها باید همراه با زیباسازی فضا و منظر شهری بوده و به منظور تسهیل در تردد و عبور و مرور مردم و نیز کاهش معضلات ترافیکی مجوز فعالیت واحدهای صنفی بایستی با اخذ مجوز از شهرداری و پلیس راهور باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار