دیدار و نشست رؤسای دستگاه‌های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مصر

رؤسای موساد و شاباک رژیم صهیونیستی همراه با مسئول پرونده اسرای اسرائیل با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در قاهره دیدار می‌کنند.

منابع رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه فاش کردند که روسای سازمان اطلاعات خارجی (موساد)، سرویس امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی، سرتیپ نیتسان آلون مسوول پرونده اسرای اسراییل با ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در قاهره دیدار می‌کنند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی به جزییات بیشتر این خبر اشاره نکردند، اما به نظر می‌رسد که این دیدار در خصوص توافق برای تبادل اسرا انجام می‌شود.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با اعزام هیأتی به قاهره برای ازسرگیری مذاکرات درباره مبادله اسیران موافقت کرده است.

براساس این گزارش، ریاست این هیأت را رئیس موساد («دیوید بارنیا») برعهده خواهد داشت. این هیأت برای ازسرگیری مذاکرات درباره مبادله اسیران امروز سه شنبه راهی قاهره می‌شود.

مقامات رژیم صهیونیستی هفته گذشته اعلام کردند: این نشست به توانایی مصر و قطر برای متقاعد کردن حماس در عقب نشینی از خواسته‌های خود بستگی خواهد داشت.

این خبر درحالی منتشر می‌شود که مقامات جنبش مقاومت حماس پیش شرط هرگونه توافق برای تبادل اسیران صهیونیست را توقف کامل حمله به غزه و تضمین کشور‌های عربی و جامعه جهانی برای این کار اعلام کردند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: موساد ، شاباک ، سیا ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار