انتقام از دختر جوان به دلیل پاسخ منفی به دوستی

پسر جوان که متهم است پس از سرقت گوشی تلفن همراه یک دختر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است پس از دستگیری منکر تعرض شد.

چندی قبل زن میانسالی به پلیس رفت و از ربوده شدن دخترش توسط چند مرد خبر داد: دخترم برای خرید از خانه خارج شده بود که ساعاتی بعد با حالی بد به خانه برگشت و مدعی شد چند نفر او را ربوده و مورد تعرض قرار داده‌اند. بلافاصله دختر ۲۰ ساله‌ام را به بیمارستان منتقل کردیم.

به‌دنبال این شکایت تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

دختر ۲۰ ساله پس از بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: چندی قبل در فضای مجازی با پسری به نام اویس دوست شدم، اما بعد از مدتی از آنجایی که با هم اختلاف داشتیم این دوستی را قطع کردم. روز قبل از حادثه به عطاری رفته بودم که اویس را آنجا دیدم. کمی حرف زدیم و او گفت با دختر دیگری نامزد کرده و می‌خواهد ازدواج کند و بعد هم رفت. به خودم که آمدم دیدم گوشی تلفنم همراهم که روی میز عطاری بود ناپدید شده است. دوربین‌های عطاری را که نگاه کردیم مشخص شد اویس آن را برداشته است.

بلافاصله با او تماس گرفتم و گفتم گوشی‌ام را پس بده، اما او گفت اگر گوشی ات را می‌خواهی باید یک میلیون و سیصد هزار تومان به حسابم واریز کنی. از یکی از دوستانم ششصد هزار تومان قرض گرفتم و قرار شد مابقی را فردا به او پرداخت کنم. روز حادثه برای گرفتن گوشی و پرداخت مابقی پول به محل قرار با اویس رفتم، اما او به من آبمیوه تعارف کرد و گفت می‌خواهد آشتی کند، من هم آبمیوه را خوردم، اما ناگهان بی‌هوش شدم و دیگر نفهمیدم چه شد تا اینکه وقتی به هوش آمدم خودم را داخل یک خودرو پراید دیدم. اویس به همراه دوستانش مرا که هنوز گیج بودم به طبقه دوم ساختمانی در جنوب تهران برده و به زور به من تعرض کردند.

به‌دنبال اظهارات دختر جوان، متهم بازداشت شد، اما در تحقیقات منکر ماجرای آدم ربایی و تعرض شد و گفت: سرقت گوشی و اخاذی را قبول دارد، ولی من به این دختر تعرض نکردم بلکه دوستانم این کار را انجام داده‌اند. من فقط می‌خواستم از او انتقام بگیرم، چون او تنها دختری بود که دوستی‌اش را با من به‌هم زد، با هر دختری که دوست می‌شدم به من التماس می‌کرد که با او ازدواج کنم، اما این دختر دوستی‌اش را هم با من تمام کرد به همین خاطر کینه به دل گرفته و از او سرقت کردم و پول خواستم.

بازپرس دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت دوستان اویس و بررسی اظهارات او را صادر کرد.

برچسب ها: پلیس ، امور جناحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
هردو مقصر دوختر بیشتر
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
استغفرالله استغفرالله استغفرالله از ان روزی که از دست گناه هایمان خداوند جلجلاله از ما برگردد وا مصیبتا از خداوند بترسید و خوف ترس از خداوند را همیشه در دل داشته باشید و همیشه به یاد خداوند باشید و هرگز خدا را فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
زن زندگی آزادی.. نتیجه بی‌بندوباری و دوست روابط خارج از شرع و قانون.. کسی کسی رو بخاد این غلطا نمیکنه... لطفا اعدام برای هر سه نفر درنظر گرفته بشه.. تجاوز به عنف.. آدم ربایی... سرقت... فکرمیکنم دلایل کافی باشه برای اعدام. مخصوصا تجاوز به عنف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
عاقبت دوستی قبل از ازدواج
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۴:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
وقتی این همه پلیس فتا هشدار میده که به راحتی در فضای مجازی با افراد ارتباط نداشته باشید و مشخصات و اطلاعات به هرکسی ندین چرا گوش نمیدین آخه؟؟؟؟؟ حداقل بنده خودم چندبار دیدم که رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در شبکه یک و تهران بارها همین تذکرات داد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
این افغانی ها هم چه کارایی میکنن به همدیگه هم رحم نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
عجب
خب گوشی وتو برداشته بود
دوربین هم ثابت کرده

چرا تنهایی دنبال پسره رفتی گوشی تو بگیری؟؟

راحت شکایت میکردی و از راه قانونی میگرفتی

مگه کارگاه هستی؟ خودت ارتباط و قطع کردی
بعد نمیگی چرا گوشی مو برداشته؟؟ حتما قصد بدی داره؟


ای بابام
چ بلای بر سر نسل جدید اومده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
خودخواهی سر آدما رو به باد میده
آخرین اخبار