رئیس پلیس فتای پایتخت؛

فیس بوک ابزار و مکانی برای آزار و اذیت با انتشارتبلیغات دروغین شده است

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهمی که با انتشار شماره برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌نمود خبر داد.

فیس بوک ابزار و مکانی برای آزار و اذیت با انتشارتبلیغات دروغین شده استبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کاکوان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا گفت‌: با طرح شکایتی مبنی بر توهین و  انتشار مطالب کذب در سایت‌هایی به این پلیس از سوی شهروندان گرامی تهران بزرگ‌، در این باره شاکی اظهار کرد با انتشار شماره تلفن وی در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی تبلیغاتی کذب اعم از فروش خودرو زیر قیمت و تجهیزات رایانه‌ای موجبات سلب آسایش وی را  فراهم نموده است.
 
این مقام انتظامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم در جهت آزار و اذیت بیشتروی، متعاقبا اقدام به این عمل در شبکه اجتماعی  فیس‌بوک نیز نموده بود، اقدامات فنی و مهندسی جهت شناسایی وی صورت گرفت، که با اقدامات فنی و پلیسی انجام گرفته متهم شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی، دستگیر و پس از تحقیق و مواجه شدن با ادله دیجیتال، به انجام عمل خود معترف شد.
 
وی ادامه داد: در جهت احقاق حقوق شاکی پرونده با اوراق حاصله به دادسرا ارسال و برای متهم قرار قانونی صادر گردید.
 
رئیس پلیس فتای پایتخت به همه شهروندان و کاربران گرامی تاکید کرد: احترام و رعایت حقوق شهروندی و حریم خصوصی کاربران در دنیای مجازی مستلزم فرهنگ صحیح استفاده از آن است و این مقوله جز با رعایت قانون امکان‌پذیر نیست .
 
سرهنگ کاکوان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایید.
 
منبع:  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، دروغین ، تهران ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار