خشم مسلمانان دامن مک دونالد را گرفت

مک دونالد پس از خوش خدمتی به رژیم صهیونیستی تحت تحریم مسلمانان قرار گرفت.

جنبش تحریم کالا و خدمات مرتبط با رژیم صهیونیستی در جهان به دلیل جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین در جریان است. این تحریم‌های مردمی گاهی شرکت‌هایی که در کنار صهیونیست‌ها ایستاده اند را نیز هدف قرار می‌دهد. 

به گزارش الجزیره، میزان رشد فروش رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد در جهان کمتر از از حد انتظار بود. این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که این غول فست فود جهان اقدام به ارائه همبرگر رایگان به سربازان صهیونیست کرده بود. 

بر اساس اعلام فکت ست (FactSet)، فروش جهانی مک دونالد در سه ماه اکتبر تا دسامبر ۳.۴ درصد رشد داشته است. این در حالی است که وال استریت پیش بینی کرده بود میزان افزایش مک دونالد ۴.۷ باشد. 

الجزیره در این باره گزارش می‌دهد: مشتریان خاورمیانه مک دونالد پس از آنکه این رستوران زنجیره اعلام کرد وعده‌های غذایی رایگان به سربازان اسراییلی می‌دهد، خشمگین هستند. 

تحریم مک دونالد در کشور‌های اسلامی آنچنان به مک دونالد فشار آورده است که ماه گذشته میلادی کریس کمپچینسک، مدیرعامل این غول فست فود جهان هشدار داد اطلاعات غلط در خاورمیانه و مکان‌های دیگر به فروش این رستوران زنجیره‌ای آسیب زده است.

علاوه بر تحریم‌های مشتریان، مک دونالد مجبور شده است به دلیل اعتراضات، ساعات کاری را به صورت موقت کاهش داده و یا برخی از شعبه‌های خود را ببندد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار