خبرنگار سیرجانی مانع خودکشی یک جوان شد

با اعلام به موقع یک خبرنگار و ورود دادستان سیرجان از وقوع یک خودکشی در این شهرستان جلوگیری شد.

امروز فردی که قصد خودکشی از روی یک ساختمان ۵ طبقه در این شهرستان را داشت با حضور میدانی دادستان سیرجان در محل حادثه و صحبت با وی، از وقوع یک اتفاق تلخ در این شهرستان جلوگیری بعمل آمد.

مجتبی قدیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر اقدام به خودکشی فردی از روی یک ساختمان ۵ طبقه نیمه ساز در بلوار دکتر صفارزاده این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله اینجانب به همراه ماموران فراجا در صحنه حاضر شدیم و با انجام اقدامات اولیه و آرام سازی محیط، الحمدالله موفق شدیم با صحبت با فردی که قصد خودکشی داشت، وی را منصرف کنیم و از وقوع یک اتفاق تلخ جلوگیری بعمل آمد.

دادستان سیرجان تصریح کرد: در ادامه با کمک عوامل امدادی این فرد از محل خارج و وی تحویل عوامل اورژانس اجتماعی شد تا به اوضاع روحی او رسیدگی شود.

قدیمی از اقدام سریع مدیر دفتر شعبه دادستانی، روابط عمومی این دادسرا و یگان‌های امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵، اورژانس اجتماعی و عوامل انتظامی جهت حضور در محل برای نجات جان این شهروند و همچنین از اطلاع رسانی به موقع یکی از خبرنگاران سیرجانی تشکر کرد.

برچسب ها: خودکشی ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار