بهره برداری از طرح های صنعتی و معدنی به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : دهه فجر امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی و معدنی در کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اعلام اینکه دهه فجر امسال ۴۵ طرح صنعتی و معدنی در کرمانشاه افتتاح می‌شود، مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۷۴۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دو پروژه توسعه سیمان مدلل و توسعه فرش رجال از مهمترین طرح‌هایی است که دهه فجر در کرمانشاه افتتاح می‌شود.

دارابی پروژه آب آشامیدنی آرشام ممتاز غرب، مانا صنعت سیروان (صنایع پلیمری)، توسعه لاوین پلاست بیستون، تولید محصولات بتنی و ... را از دیگر طرح‌های مهمی برشمرد که در دهه فجر امسال در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه عمده طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان کرمانشاه واقع شده، اما افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی در شهرستان‌های دالاهو، اسلام آبادغرب، کنگاور، صحنه، سنقر و ... را نیز در دهه فجر داریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به روند خوبی که در توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه آغاز شده، عنوان کرد: هفته دولت امسال ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در استان به بهره‌برداری رسید که برای ۱۸۰۰ نفر شغل جدید ایجاد کرد.

دارابی از سهم بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریالی حوزه صنعت و معدن از تسهیلات سفر رئیس جمهور به استان نیز یاد کرد که بخش عمده این تسهیلات نهایی شده و منجر به جهش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن کرمانشاه خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار