تامین میوه شب عید در کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : میوه شب عید تأمین شده و در استان‌های مبدأ ذخیره است که از پایان همین ماه برای شب عید و ماه مبارک رمضان به سردخانه‌های استان منتقل می‌شود.

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : برای شب عید و ماه مبارک رمضان یکسری برنامه‌ها در دستور کار تنظیم بازار استان کرمانشاه است و قرار شده برابر دستور وزیر کشور و استانداری‌ها در هر شهرستان یک محل برای تأمین مایحتاج مردم به‌عنوان بازارچه دایر شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دایر شدن بازارچه در شهرستان‌ها وظیفه شهرداری‌ها است، گفت: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در تأمین کالا‌ها به این بازارچه‌ها کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: یک‌سری عمده فروش‌های اصلی که اکنون در استان در حال فعالیت هستند از این‌ها خواسته شده است که اقلام خود را ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار در این بازارچه‌ها که دایر می‌شود توزیع کنند و در خدمت مردم باشند.

صفایی افزود: این بازاچه‌ها در برخی شهرستان‌ها مانند قصرشیرین و ثلاث باباجانی دایر شده است، در کرمانشاه نیز هشت بازارچه در هشت محل دایر می‌شود که در حال حاضر یک بازارچه در نمایشگاه بین‌المللی دایر است و مابقی هم قرار شده شهرداری‌ها هر کدام حداقل در یک محل راه‌اندازی کنند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه بیان داشت: میوه شب عید تأمین شده و در استان‌های مبدأ ذخیره است که از پایان همین ماه برای شب عید و ماه مبارک رمضان به سردخانه‌های استان منتقل می‌شود.

صفایی بیان داشت: تأمین یکسری کالا‌های دیگر مانند خرما در دستور کار است و با توجه به اینکه ذخایر خوبی در استان داریم مشکلی برای تأمین خرمای ماه مبارک رمضان نداریم.

وی گفت: بازرسی‌ها را دو دستگاه سازمان جهادکشاورزی و اصناف صنعت، معدن و تجارت متولی هستند، بازرسی‌ها هم تشدید می‌شود و هم بر تعداد آن‌ها برای کنترل قیمت‌ها و اقلامی که مورد احتیاج مردم است، افزوده می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.