امام جمعه رشت تصریح کرد:

مردم نسبت به تخلفات انتخاباتی حساس باشند

آیت الله رسول فلاحتی گفت: انتخابات در ایران باید مبتنی بر آرمان های جمهوری اسلامی باشد.

نماینده ولی فقیه گیلان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تخلفات احتمالی در آستانه انتخابات تصریح کرد: نباید شاهد هزینه های گزاف، خرید و فروش رأی و برگزاری دیدارهای پرهزینه توسط نامزدهای انتخاباتی باشیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظارتی تخلفات انتخاباتی را مورد توجه قرار دهند، اضافه کرد: مردم با مستندسازی از تخلفات و گزارش آن به دستگاه‌های نظارتی در جلوگیری از تخلفات انتخاباتی نقش آفرین باشند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به قرارداد ننگین کمپ دیوید در بهمن سال ۱۳۵۷ بین اسرائیل و مصر گفت: این قرارداد سبب شد تا برخی دولت ها صهیونیست ها را در دل سرزمین های اسلامی بپذیرند.

آیت الله فلاحتی کشتار بیش از ۱۰ هزار کودک، محروم کردن فلسطینیان از آب، غذا و دارو، آواره کردن دست جمعی فلسطینی‌ها و اخراج آنها و استفاده از سلاحهای فسفری که می تواند در نسل های بعدی اثرگذار باشد را از جمله مصادیق نسل کشی عنوان کرد و گفت: صهیونیست‌ها مردم فلسطین را از داشتن حقوق اولیه انسانی محروم کردند.

نماینده ولی فقیه گیلان تصریح کرد: شکست رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی، توقف عادی سازی روابط بین کشورهای بین المللی از جمله کشورهای عربی، بی آبرو شدن حامیان این رژیمِ در غرب، تقویت جبهه مقاومت و گستردگی و نفوذ جبهه مقاومت از جمله ایران اسلامی و کاهش قدرت آمریکا در منطقه از مصادیق پیروزی مردم مقاوم غزه و جبهه مقاومت در این جنگ است.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به تعویق پرداخت معوقات چای کاران که موجبات نگرانی آنان شده است، گفت: اگرچه کارخانه داران می‌گویند که چای از آنان خریداری نشده اما باید مشکلات بین سازمان چای و کارخانه داران برطرف شود تا چای کارانی که بیش از هفت ماه از معوقاتشان می‌گذرد بیش از این نگرانی نداشته باشند.

وی در خصوص مشکلات برنجکاران هم گفت: مشکلات حوزه این محصول راهبردی نیز باید با همت دولت حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.