پیام‌های تسلیت در پی شهادت رئیس جمهور/ راه شهیدان ادامه دارد

مقام‌های استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت این خادم خستگی ناپذیر ملت ایران و همراهانش را تسلیت گفتند.

بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) برای بازدید از «سد خدا آفرین» و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود، هنگام عزیمت از این سد به مقصد پالایشگاه تبریز دچار سانحه شد.

در این سانحه هوایی علاوه بر آیت الله سیدابراهیم رئیسی، همراهانش از جمله حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سر تیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

مقام‌های استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در پی این سانحه هوایی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند.

پیام تسلیت مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی

ابراهیم نجفی، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

شهید خدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری خستگی ناپذیری بود که برای خدمت به مردم کشور و اعتلا و پیشرفت آن در طول شبانه روز دست از تلاش بر نداشت و در این مسیر به آرزوی دیرینه خود دست یافت و شهید خدمت نامیده شد.

مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی

این جانب عروج رئیس جمهور محبوب، خدوم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

امیدوارم راه این شهیدان و دیگر شهدای انقلاب ادامه یابد.


بیشتر بخوانید: پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پی شهادت رئیس‌جمهور


پیام تسلیت رئیس کل دادگستری گیلان

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان هم شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران اسلامی و هیئت همراهش را در پیامی تسلیت گفت.

در بخشی از پیام تسلیت رئیس کل دادگستری گیلان آمده است:

مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم مثال زدنی است و بدون شک، وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه‌ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی برای کشور ثبات آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان

دادگستری کل گیلان این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هموطنان عزیز تسلیت عرض می‌نماید.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی گیلان 

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان هم با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانش در سفر به آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

در بخش‌هایی از این از پیام آمده است:

امروز هر وجدان بیداری می‌تواند در محضر عدل الهی گواهی و شهادت بدهد که رئیس جمهور محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای خدمت به شهروندان و گشودن گره‌ای از مشکلات آنها کوتاهی نکرد و سرانجام نیز در راه خدمت به مردم و این نظام الهی مفتخر به پوشیدن لباس زیبای شهادت شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان

این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ انتظامی استان این واقعه تلخ را به محضر حضرت بقیه الله، رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و مردم قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شهدای عزیز این سانحه علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از درگاه خداوند منان خواستارم.

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای گیلان 

تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای گیلان نیز در پیامی شهادت خادم الرضا، سید ابراهیم رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

در بخشی از متن این پیام آمده است:

خبر غم انگیز سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مغتنم و محترم کشورمان حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه ایشان موجب تأثر و تألم خاطر گردید. 

اما فیض رفیع شهادت نیز نصیب بندگان نیک خداوند متعال یعنی همان‌هایی که عند ربهم یرزقون هستند، می‌شود و مایه مباهاتمان است که عالی‌ترین مقام اجرایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به این درجه آسمانی نائل می‌شود. 

تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای گیلان

بزرگمردی که ولایتمداری، گره گشایی از مردم و منش متواضعانه ایشان الگویی حسنه برای تمام مسئولین و خادمان مردم محسوب می‌شود و بی شک شهادت پاداش تلاش‌های مجاهدانه ایشان در طول سال‌های خدمت به انقلاب اسلامی بوده است، مردی که در تعبیر رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خستگی نمی‌شناخت و طعن بدخواهان مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی‌شد. 

این جانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، محضر امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و گیلانیان ولایتمدار از خداوند متعال دوام توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت‌های حکیمانه رهبری معظم انقلاب از خداوند متعال خواستارم.

پیام تسلیت فرمانده سپاه قدس گیلان

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است:

خبر شهادت شخصیت برجسته سیاسی اسلامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از همراهان ایشان بر اثر سقوط بالگرد حامل آنها باعث تأسف و تألم شد.

این جانب مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه خود را به حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشته و این مصیبت را به مردم شریف ایران و خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز مرحوم و یارانش علو درجات مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.