ابعاد کار کانون پرورش فکری در قبال کودکان و نوجوانان بی نهایت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابعاد کاری بی نهایتی در حوزه کودک و نوجوان دارند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کودکی و نوجوانی از مقاطع مهم و سرنوشت ساز زندگی هر فرد است چرا که افکار کودکان و نوجوانان در این سن شکل می‌گیرد.

او با اشاره به جامعه مخاطب مسئولان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: ابعاد مسئولیت کارکنان کانون‌های فکری و پرورش کودکان و نوجوانان در قبال این گروه سنی بی‌نهایت است.

آیت الله عبادی با اشاره به شیوه تربیتی پیامبران اظهار کرد: کار پیامبران الهی تعیین مسیر درست برای افراد جامعه بود که به زندگی بشر شکل می‌داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مکتب اسلام در زمینه تربیت بسیار غنی است لذا هر زمان که در جامعه ارزش‌های انسانی اولویت دانسته شده، به خاطر تبعیت از اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است.

او با اشاره به اینکه اسلام برای همه چیز نمونه، الگو و اسوه دارد گفت: اگر زمینه رشد صحیح فراهم شود فرزندان ما هم درست تربیت می‌شوند.

آیت الله عبادی به مسئله فلسطین و تربیت کودکان فلسطینی اشاره کرد و گفت: با وجود حملات سنگین صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شاهد آنیم که کودکان و نوجوانان فلسطینی از نظر فکری روحیه بالایی دارند و معنای توحید و مقاومت را به خوبی فرا گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار