تصویب مصوبات خوب برای توسعه شهرستان سرپل‌ذهاب

استاندار کرمانشاه با اشاره به مصوبات خوبی که برای توسعه شهرستان سرپل‌ذهاب به تصویب رسید، گفت : تلاش می‌کنیم بخش زیادی از مصوبات تا نیمه شعبان اجرایی شود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه شورای اداری شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به مصوبات در نظر گرفته شده برای این شهرستان، گفت : این مصوبات در ۱۹ بخش اصلی است. 

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده این مصوبات باید تا نیمه شعبان اجرایی شود، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کار‌هایی که قرار است انجام شود همزمان با نیمه شعبان و اندکی مانده به ایام انتخابات عملی شود.

صحرایی از مدیران دستگاه‌ها خواست برای هر اقدامی که انجام می‌دهند پیوست انتخابات در نظر بگیرند و کار‌هایی که انجام می‌شود با جشن ملی و اسلامی انتخابات گره بخورد.

وی با بیان اینکه آنچه که برای سرپل ذهاب مصوب شده هم از استان و هم از طریق فرمانداری به صورت روزانه رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت اجرای مصوبات شهرستان‌های استان مناسب است.

استاندار کرمانشاه بر لزوم اولویت‌بندی مصوبات تاکید کرد و افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب آب اولویت اساسی است و باید یک کارگروه آب متشکل از دستگاه‌های مربوطه برای پیگیری امور برگزار شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.