برپایی هشت بازارچه موقت عرضه کالا‌های اساسی

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه از برپایی هشت بازارچه موقت عرضه کالا‌های اساسی خبر داد و گفت : چهار بازارچه از فردا فعال خواهند شد.

محسن دارابی مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای اهداف ستاد تنظیم بازار استان و ابلاغیه وزارت کشور برای تامین کالا‌های اساسی شهروندان، هشت بازارچه موقت عرضه کالا‌های اساسی در سطح شهر کرمانشاه راه اندازی میشود.

وی اظهار کرد: این بازارچه‌ها توسط شهرداری و با همکاری استانداری، فرمانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و دامپزشکی راه اندازی می‌شود.

دارابی هدف از راه اندازی این بازارچه‌های موقت را تامین کالا‌های اساسی مردم کرمانشاه در ماه مبارک رمضان و عید نوروز عنوان کرد و افزود: در این بازارچه‌ها اقلام اساسی مانند مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر و ... با قیمت تنظیم بازار و بدون واسطه عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی هشت بازارچه موقت در سطح شهر کرمانشاه، گفت: از این تعداد چهار بازارچه از فردا (۲۵ دی) آغاز به کار خواهند کرد و مابقی بازارچه‌ها هم تا پایان هفته راه اندازی می‌شوند.

وی افزود: این چهار بازارچه در بازارچه میلاد واقع در میدان آزادی، ساختمان شهرداری واقع در میدان شاهد الهیه، ابتدای خیابان طالقانی، بازار روز "روژه" واقع در انتهای دولت آباد و بازار میدان نیایش، ابتدای بلوار صیاد شیرازی برپا می‌شوند و با برپایی چهار بازارچه دیگر، آدرس آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

دارابی گفت: در صورت تامین کالا‌های بیشتر و نیاز شهروندان تعداد این بازارچه‌ها قابل افزایش است.

وی با اشاره به موقت بودن این بازارچه‌ها گفت: بازارچه‌های عرضه کالا‌های اساسی از فردا (۲۵ دی) تا پایان فروردین برپا خواهند بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار