خیران خوشاب خراسان رضوی ۱.۵ میلیارد ریال برای خانه بهداشت کمک کردند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب گفت: خیران سلامت ۱.۵ میلیارد ریال برای ساخت خانه سلامت در روستای "کاشک" این شهرستان غربی خراسان رضوی کمک کردند.

دکتر علی شاهی روز شنبه به خبرنگاران گفت: با هماهنگی و همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای کاشک در اقدامی خداپسندانه این مبلغ به منظور ساخت خانه سلامت این روستا اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: این طرح درمانی با اهدای زمین به مساحت ۸۰ متر مربع در زیربنای ۶۰ متر در حال ساخت است که با توجه به اهمیت خانه سلامت در روستاهای اقماری برای اسکان پزشک و تیم سلامت، مقرر شد تا ماههای آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب ادامه داد: ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی، کمک به نهادینه شدن اصول بهداشتی، سهولت دسترسی به خدمات بهداشتی و محرومیت زدایی از اهداف ساخت و بهره برداری از این خانه سلامت است.

اکنون ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

شهر "سلطان آباد" مرکز شهرستان خوشاب در ۴۳ کیلومتری شمال شرق سبزوار و ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها: خیران ، خانه بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار