سه خانه بهداشت روستایی در درگز در حال ساخت است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: ساخت سه طرح خانه بهداشت روستایی به منظور افزایش دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان در حال اجرا است.

علیرضا قنبری سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: این طرح ها شامل ساخت سه خانه بهداشت در روستاهای "شمسی خان"، "داغدار" و "دربندی" هر کدام با زیربنای ۹۰ متر مربع در حال اجراست.

او افزود: درحال حاضر خانه بهداشت شمسی خان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و خانه های بهداشت داغدار و دربندی هرکدام از پیشرفت ۴۵ درصدی برخوردار هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درگز با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی به روستائیان و اتمام به موقع خانه های بهداشت، ادامه داد: این شبکه با پیگیری های مستمر در تلاش است، اعتبار لازم جهت تکمیل و بهره برداری این پروژه ها را جذب نماید.

قنبری بیان کرد: پس از بازدید معاونت فنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مرکز خدمات جامع سلامت شهید مدرس شهر درگز، به دلیل عدم ایمنی لازم این مرکز تابستان امسال تخلیه و تخریب شد.

او تصریح کرد: فعلا بودجه ای برای ساخت بنای جدید در آن مرکز تخصیص داده نشد و ساخت بنای جدید برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.