استفاده از ظرفیت نخبگان بستری برای توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت:باید بستر‌های لازم برای استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و توسعه استان فراهم شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست صمیمانه با جمعی از مستعدین برتر و نخبگان استان با استقبال از بیان مشکلات، چالش‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات نخبگان گفت: باید بستر‌های لازم برای استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیشرفت و توسعه استان فراهم شود.

او به مهاجرت برخی نخبگان به سایر استان‌ها به دلیل ضعف زیرساخت‌ها در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: با عنایت به محدودیت منابع، دولت برای سرمایه‌گذاری بستر سازی کرده و موانع را رفع می‌کند.

به گفته استاندار؛ خراسان جنوبی مفاخر و پدران علم فراوانی دارد که باید این ظرفیت‌ها برای نسل جوان معرفی شود.

 قناعت با تأکید بر اینکه جلسات با نخبگان باید تخصصی‌تر برگزار شود،بیان کرد: برخی موضوعات به صورت موردی با حضور استاندار و نخبگان پیگیری می‌شود.

او از نخبگان خواست طرح و اولویت برای استان ارائه کنند و گفت: هم‌افزایی و تعامل بین نخبگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است، ولی هنوز در این خصوص ضعف داریم.

استاندار در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: انتخابات اساس موجودیت نظام است و قدرت چانه‌زنی ما را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.

 قناعت با اشاره به تأیید صلاحیت ۷۳ نفر از داوطلبان انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان، تصریح کرد: باید کمک کنیم میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات افزایش یابد.

در این مراسم جمعی از مستعدین برتر و نخبگان استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار